Cihazınız arızalandığında 0212 221 45 46’ yı arayarak ekibimizden cihazınız ile ilgili destek alabilirsiniz.
Ekibimiz sizlere uzaktan destek verecek ya da teknik servis süreci hakkında detaylı bilgi iletecektir.
- Ürün sorun/arıza durumlarında lütfen ilk olarak iletişim numaralarımızdan bizimle iletişime geçiniz.
- Gerekli durumlarda ürünü tarafımıza kargolamanız istenecektir.
- Arızalı ürün gönderimlerinizi, Hastel Telekomünikasyon adına, Perpa Tic. Merk. A Blok Kat:8 No:734 Şişli/İST adresine anlaşmalı kargomuz olan MNG kargo ile yapabilirsiniz.
- Farklı kargo firmalarından karşı ödemeli gelen kargolar teslim alınmamaktadır.
- Arızanın kullanıcıya bağlı olması durumlarında kargo ücretleri kullanıcıya aittir.
Satın almış olduğunuz ürünler üretim hatalarından kaynaklanan tüm sorunlardan dolayı 2 yıl Firmamız tarafından Garanti kapsamındadır.
Bu süre içerisinde tüm ürünlerimiz tamir yapılamaması durumunda yenisiyle değiştirilecektir.
Tüm ürünlerimizin yanlış kodlama ve verilerin yanlışlıkla silinmesinden kaynaklanan tüm kodlama bilgileri teknik servisimiz tarafından desteklenecektir.
Ürünüm hangi kargo ile gönderilecek?
Ürünleriniz anlaşmalı kargomuz olan MNG Kargo ile tarafınıza gönderilecektir.
Ürün iadesi için ne yapabilirim?
Teslim tarihinden itibaren cayma hakkı olan 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin kendisi ve paketi zarar görmemiş, kullanılmamış ürününüzü iade edebilirsiniz.
Bu talebinizi süresi dolmadan bizlere iletmelisiniz.
Teslim tarihinden 14 günlük cayma hakkı süresi bittikten sonra keyfi iade alınamamaktadır.
Cihazımın garanti süresi doldu, hizmet alabilir miyim?
Garanti süresi dolmuş ürünlerinize, ücret dahilinde servis hizmeti sağlanabilmektedir. Teknik servis sürecini öğrenmek için 0212 221 45 46’ yı arayabilirsiniz.
Servis hizmetinin ücret karşılığı verildiği durumlar
Cihazınızın garanti süresi dolmuş veya cihazınız garanti kapsamı dışında kalan bir nedenden arızalanmış ise servis hizmeti ücret karşılığı verilir. Garanti kapsamı dışında kalan durumlar; kullanımdan kaynaklanan aşınma/soyulma, kırılma, sıvı teması, çevresel faktörler sebebiyle arızalanma (ısı, toz, nem) ve yetkisiz müdahaledir.
Servis hizmetinin ücret karşılığı verilmesi gereken durumlarda; ürünün sahibinden mail yoluyla ödeme onayı istenir. Ürünün sahibi ödeme onayını "olumlu veya olumsuz" bildirdiği durumlarda gerekli işlemler müşterinin isteği doğrultusunda yapılır.